Home » info » Garantie & Klachten

Garantie:

Alle items in onze webshop zijn gecontroleerd & draagbaar bevonden. Indien er iets met een artikel mis is , bijvoorbeeld een klein vlekje, haaltje etc vermelden wij dat er ten alle tijd bij.

Houd er rekening mee dat kleuren op foto's kunnen afwijken van de werkelijkheid, bijvoorbeeld door het licht van uw computer scherm. Als u twijfelt kunt u altijd een e-mail sturen om het te vragen.

Als na ontvangst van uw bestelling er iets niet naar wens is, dan horen wij het graag zodat wij samen naar een gepaste oplossing kunnen zoeken.
Ook ik kan helaas wel eens iets over het hoofd zien.

Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@detweedekeer.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."